آموزش

ضیافت اندیشه

*رفتارهای پُرتکرار دانش آموزان در کلاس* استاد کامیاب


خلاصه :

*رفتارهای پُرتکرار دانش آموزان در کلاس* استاد کامیاب

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴
*رفتارهای پُرتکرار دانش آموزان در کلاس*

همکاران گرامی،
همانگونه که هوش بهرهای چندگانه، در یادگیری مؤثر هستند،انواع  هوش اجتماعی EQ نیز موجب بروز رفتارهای متفاوتی می شود. گاهی مفید و گاهی مخل کلاس
🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸
عناوین این رفتارها که اغلب در کلاس درس دیده می شوند اینهاست:
دانش آموز خجالتی
دانش آموز شلوغ
دانش آموز ترسو
دانش آموز تنبل
دانش آموز بی دقت
دانش آموز تجاوزگر 
دانش آموز پرخاشگر
دانش آموز دیرفهم
دانش آموز ناسازگار 
دانش آموز گوشه گیر
💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠
1⃣برای شناخت صحیحِ رفتارهای پُرتکرار دانش آموزان، به نشانه ها و ویژگی های آنها اشاره مختصری می کنم.
2⃣نوع رفتار متناسب با آن را تبیین می کنم
📋📋📋📋📋📋📋📋📋📋📋📋

این نوبت  *دانش آموز خجالتی*
ویژگی ها:
1.باصدای آرامی صحبت می کند
2. اغلب ساکت و آرام است
3. درمقابله با مشکلات، عقب نشینی می کند
4. صحبت کردن برایش مشکل است 
5.ممکن است عرق کند
6. تصمیم گیری برایش دشوار است
7. از بزرگسالان هراس دارد
8. پافشاری بر مطالبش نمی کند
9. تعداد دوستانش کم هستند

*علت* اصلی رفتار او مشخص نیست اما ممکن است
1. در منزل با تذکرات متعدد روبرو باشد
2. ممکن است با درگیری متعدد بین والدین مواجه باشد
3. عدم موفقیت در خاطرش نهادینه شده است

*نوع رفتار معلم*  چگونه باید باشد؟
1.اورا مورد توجه قرار دهید
2.رفتارهای خوبش را فوری تشویق کنید
3. اگر برای کاری داوطلب شد فوری بپذیرید
4. به او پیشنهاد مشارکت در کاری بدهید
5. درهرموفقیتی او را معرفی کنید
6. امکان اظهارنظر را برایش فراهم کنید
7. او را وادار به کاری نکنید
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
موفق باشید

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.