رویدادهای عمومی

۴۴ امین دهه فجر انقلاب اسلامی ایران

بیانیه کانون مدارس اسلامی ایران به مناسبت ۴۴ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران دهه فجر بهمن ۱۴۰۱

کانون مدارس اسلامی


خلاصه :

بیانیه کانون مدارس اسلامی ایران به مناسبت ۴۴ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران دهه فجر بهمن ۱۴۰۱

باسمه تعالي
بيانيه كانون مدارس اسلامي به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامي
بهمن1401
فرارسيدن چهل و چهارمين فجر انقلاب اسلامي، طليعه شكوهمند پيروزي اراده ي مستحكم ملّت آزاده و غيور ايران براي تحقق نظامي مبتني بر استقلال و آزادي و نفي تسلّط فرهنگي مكاتب فكري غرب و شرق، به كام آحاد ملّت شريف ايران به خصوص فعالان حوزه تعليم و تربيت ، معلمين گرامي و دانش آموزان عزيز، شيرين و گوارا باد...
انقلابي كه ماهيّت اصلي آن ريشه در فرهنگ غني و اعتقادات ديني ملّت ايران داشته و همچنان نيز مهمترين عامل شكوفايي آن، همان " فرهنگ " و " اعتقاد ديني" است به چهل و چهارمين بهار خود رسيده و موجبات مباهات و افتخار ملّت ايران را فراهم ساخته است.
انقلاب بزرگي كه بر مبناي "اسلام نبوي" و تعاليم نوراني مكتب "تشيع علوي" به رهبري فقيهي مجاهد، شجاع و زمان شناس حضرت امام خميني (ره)، و با همراهي توده هاي عظيم ملّت فهيم و فرهيخته ايران، در مقابل انديشه هاي پوشالي ليبراليسم و سوسياليسم شكل گرفت تا با تلاش و مقاومت و ايثار به برپايي عدالت و معنويت در جهان بيانجامد و زمينه ساز "حكومت مهدوي" باشد.
انقلابي كه بعد از گذشت چهل و چهار سال از شكل گيري آن، روح و جان عدالتخواهان جهان را تازگي بخشيده و رايحه و پيام فراگيرش با گذر از مرزهاي ايران اسلامي، موجب شكل گيري نهضت هاي آزاديخواهانه در بسياري از كشورهاي جهان گرديده است.
ملت بزرگ ايران اين رخداد مهم تاريخي و هويّت ساز را هيچگاه از ياد نبرده و نخواهد برد و به رغم توطئه ها و ستيزها و هجمه هاي وسيع تبليغي و دروغ پردازي هاي رسانه اي دشمن عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي با حضور در مراسم راهپيمايي 22بهمن، ضمن گراميداشت اين ايام عزيز، خاطره اي به يادماندني و پرشور در دفاع آگاهانه خود از نظام و انقلاب، برجاي ميگذارد و ضمن تجديد بيعت با رهبر معظم انقلاب، شكرگزار اين نعمت بزرگ خواهد بود.
كانون مدارس اسلامي ، ضمن گراميداشت چهل و چهارمين فجر انقلاب اسلامي،  بر حفظ " هويت فرهنگي انقلاب اسلامي " و "رشد علم و عقلانيت در جامعه " و " تلاش همه جانبه براي تعالي ايران مقتدر و يكپارچه " تأكيد داشته و خود را مفتخر مي داند كه با بهره مندي از فكر و انديشه و توانمندي مديران و معلمين و سوق دادن انگيزه ها و خودباوري دانش آموزان "مدارس اسلامي" در تحقق آرمان هاي بلند انقلاب اسلامي نقش ماندگاري  داشته و اميد است تا با حضور و نقش آفريني در عرصه هاي علمي و فرهنگي كشور، سهم مهمي در آينده درخشان ميهن سرافرازمان داشته باشد. 
از اين رو و با اميد بيش از پيش به آينده درخشان ايران اسلامي، آشنايي جوانان و نوجوانان عزيز با "مباني انقلاب اسلامي" و "مفاخر ايران عزيز" و "دستاوردهاي علمي و فناوري كشور" و "رويش هاي معنوي حاصل از انقلاب شكوهمند اسلامي" و همچنين "توسعه  عدالت آموزشي" را به عنوان بخشي از " جهاد تبيين " قلمداد نموده و خود را مصمم به اين مهم مي داند.
بارديگر در آستانه يوم الله 22بهمن با آرمان هاي بلند امام راحل عظيم الشان و رهبر فرزانه انقلاب و خون شهيدان تجديد بيعت نموده و همگان خصوصاً فرهيختگان ارزشمند و اهالي تعليم و تربيت را به حضور پرنشاط در راهپيمايي22بهمن- مظهر شكوه، اتحاد و يكپارچگي و عزم و اراده راسخ ملت-  دعوت مي نماييم.
كانون مدارس اسلامي كشور
بهمن1401

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.