رویدادهای عمومی

در ماجرای هفتم تیر دو گروه رسوا شدند


خلاصه :

مسئلۀ هفتم تیر، حادثه‌ای فراموش‌نشدنی در تاریخ انقلاب ماست و هنوز هم در دنیای سیاست و در سطح جهان، هفتم تیر قابل‌طرح و احتجاج است.

در ماجرای هفتم تیر، دو گروه رسوا شدند: گروه اول کسانی بودند که ادعا می‌کردند طرفدار مردم و خلق و انقلاب‌اند. آن‌ها پردۀ غلیظی از ریا و دروغ و خدعه بر کار خودشان کشیده بودند. حادثۀ هفتم تیر، این پرده را درید و آن‌ها را افشا کرد. گروهک‌ها بعدازاین واقعه خیلی هم تبلیغات کردند؛ اما ملت ایران تحت تأثیر آن حادثه و حوادث مشابه آن‌ که بعداً اتفاق افتاد - اگرچه به آن عظمت نبود - چهرۀ منافقان و گروهک‌های مدعی را شناخت؛ معلوم شد این‌ها ضد همۀ ارزش‌های انسانی هستند و از آدمکشی در ابعاد وسیع آن ابایی ندارند و به خاطر تحقق هدف‌ها و مقاصد شوم خود، حاضرند با انقلاب بزرگ اسلامی - که در حساس‌ترین لحظات عمر خود، درگیر جنگ همه‌جانبه شده بود - مبارزه کنند و در چنین شرایطی دست به جنایتی بزرگ بزنند و ملت ایران را داغدار کنند.

گروه دوم، قدرت‌های جهانی مدعی حقوق بشر و ضدیت با تروریسم بودند. البته بازهم سردمداران سیاست‌های جهانی، با وقاحت و گستاخی همین شعارها را می‌دهند و هنوز هم سردمداران رژیم آمریکا و بسیاری از کشورهای اروپایی ادعا می‌کنند که با تروریسم مخالف‌اند! ... ملت ایران، این ادعاهای دروغین را شناخت. دیرباورترین افراد هم فهمیدند که دولت امریکا و بسیاری از کشورهای اروپایی و جوامع به‌اصطلاح متمدن طرفدار حقوق بشر، کمترین خبری از حقوق بشر ندارند و کوچک‌ترین دفاعی از آن‌ها نمی‌کنند!

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.